Ads3
<-Text3->

/endAds3

دانلود بازی دوبعدی

PostImageBlock

دانلود بازی دوبعدی

/endPostImageBlock

Castle Crashers

castle crashers

حداکثر تعداد بازیکن: چهار نفر

مناسبترین گروه برای این بازی: تمام گروه ها

بازی Castle Crashers یکی از محبوب ترین بازیها در کنسول XBOX به شمار میاد. یک بازی چهار نفره ی بزن بزن دو بعدی. چیزی در سبک Little Fighter 2. این بازی در تاریخ 26 سپتامبر منتشر شد.

به گفته ی سازندگان بازی، نسخه ی کامپیوتری بازی نسبت به نسخه های XBLA و PSN امکانات و تنظیمات بیشتری خواهد داشت! نسخه ی ایکس باکس این بازی در ساال 2008 و نسخه ی پلی استیشن این بازی در سال 2010 منتشر شد. و اکنون نسخه ی کامپیوتری این بازی در سال 2012 منتشر شده و شما میتونید دانلود کنید.

نکته: شما برای استفاده از گیم پد در این بازی نیاز به نسخه ی جدید نرم افزار x360ce دارید. اگر تا بحال از نسخه ی قدیمی استفاده می کردید از اینجا نسخه ی جدید را دانلود کنید.

نکته: به طور پیشفرض بازی تنظیم شده که دسته ی گیم پد اولی رو به جای بازیکن شماره ی یک قرار میده و در نتیجه کیبرد حذو میشه. برای اینکه بتونید از کیبرد هم استفاده کنید باید از تنظیمات نرم افزار x360ce دسته ی اول رو خالی بگذارید. برای اینکار، فایل x360ce.ini رو با notepad باز کنید و قسمت [Mapping] رو پیدا کنید. “PAD1 =” رو خالی بگذارید (اون چیزی که جلوش نوشته شده شناسه ی دسته ی گیم پد اصلی شماست پس حتما این  شناسه رو در مقابل بعدی بنویسید و بعدی رو در مقابل بعدی…) و اونچیزی که جلوش نوشته بود رو جلوی گزینه های بعدی بذارید. به هر حال جلوی PAD1 خالی باشه. اینطوری بازی دسته های گیم پد شما رو برای بازیکن شماره ی یک درنظر نمیگیره و اجازه میده بازیکن شماره ی یک با کیبرد بازی کنه.

اما اگه دسته ی گیم پد شما خودش از نوع ایکس باکس یا دسته ی طرح ایکس باکس باشه که بدون برنامه هم بازی اون رو شناسایی میکنه، برای اینکه بتونید همراه دسته از کیبرد هم استفاده کنید باید تنظیمات بیشتری انجام بدید. چون کمتر کسی هست که این مشکل رو داشته باشه من دیگه توضیح نمیدم و شما میتونید از این آدرس، آموزش لازم رو ببینید. اگر دسته ی شما لاجیتک باشه، زیر دسته یک کلید هست که میتونید به direct input تغییرش بدید و دیگه لازم نباشه که تنظیمات اضافه انجام بدید.


برچسب ها :
mosa
برچسب:,




پشتیبانی